marți, 4 ianuarie 2011

PRIMA POSTARE!

In primul rand urez la toata lumea ca anul acesta sa va aduca  sanatate,bucurie,liniste langa cei dragi voua.Si acum :Am vazut acum ceva timp o leapsa ce mi-a placut foarte tare si desi nu am primit de la nimeni m-am hotarat sa o fac si eu.Sper doar sa nu supar si sa nu deranjez pe nimeni:).Prin urmare:este vb despre urmatoarea leapsa:
Intra pe Wikipedia si cauta dupa ziua si data ta de nastere urmatoarele:
1)Noteaza 5 evenimente c are s-au intmplat in acea zi;
2)Noteaza cinci aniversari importante(zile de nastere);
3)Noteaza o moarte cu insemnatate;
4)Noteaza o sarbatoare;
5)Da mai departe la trei persoane.
                                                                  9 IULIE
EVENIMENTE:
1) 1600-Mihai Viteazul a intemeiat Mitropolia roamaneasca din Transilvania;
2)1816-Argentina isi castiga independenta fata de Spania;
3)1836-A fost infiintat la Iasi,Conservatorul Filarmonic si Dramatic,sub directia lui Gheorghe Asachi, spatarului Vasile Alecsandri(tatal) si a vornicului Stefan Catargiu,si-a incheiat activitatea in 1840;
4)1877-S-a desfasurat prima editie a campionatului de tenis de la Wimbledon;
5)1900-Regina Victoria si-a dat consimtamantul regal privitor la actul de constitutie a Commonwealth-ului Australian.
ZILE DE NASTERE:
1)1879-Ottorino Despighi(compozitor italian,d.1936);
2)1901-Barbara Cartland(scriitoare britanica,d.2000);
3)1943-Margareta Paslaru(interpreta de muzica usoara romaneasca,stabilita la sfarsitul anilor 70 in SUA);
4)1956-Tom Hanks(actor american);
5)1965-Courtney Love(actrita americana).
DECESE:
1850-Zachary Taylor-al 12-lea presedinte al-SUA.n.1784.
SARBATORI:
1816-Ziua independentei in Argentina.
Si o dau mai departe la:
Alexandra
Simena
Kriss33
Cam atat a fost.Cu drag Oana:).

4 comentarii:

Anonim spunea...

Bună...sunt Ella de la Blog-ul The dift of passion...vreau să-ţi mulţumesc de comenteriu şi de asemenea mă bucur că vrei să colaborăm...Sunt foarte interesată de subiectul pe care l-ai propus, aşa că dacă vrei să realizăm o calaborare te rog să-mă adaugi pe mess la id_angelhope

La multi ani!!!

Anonim spunea...

Adica?Daca tot jignesti,macar spune pt ce?Si daca tot ai tupeu fi tupeista s-au tupeist si spune si cine esti nu fi las(a).Fraiere:)Andra

oana spunea...

Pot sa stiu si eu de ce vb asa daca nu cunosti pe cineva.Nu iti convine,intra si iesi si nu scrie tampenii.Dute in alta parte unde ti se accepta,si Andra inteleg ca esti curioasa dar nu se vb asa.Oana.

Anonim spunea...

Nu inteleg de ce ai sters comentariul.Se pare ca esti prea sensibila.hahaha.